1402-11-17 08:14
462
0
88692
فخری که انقلاب اسلامی به روستاها داد؛

خداحافظی ۶۰ دانش‌آموز گلندی با کلاس‌های کانکسی

این روزها به برکت انقلاب اسلامی ثمره خدمات و کارنامه مسئولان لبخند شادی و امید را هدیه می‌دهد و حالا خداحافظی ۶۰ دانش‌آموز روستای گلند فخرآباد با کلاس‌های کانکسی از خبرهای خوبی است که در فجر انقلاب شنیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، خدمات انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر سنگرهای علم و دانش را هم نونوار کرد تا دختران دانش‌آموز مدرسه محمد رسول الله(ص) روستای گلند فخرآباد خاطرات این روزها را خوب به ذهن‌شان بسپارند و لذت استفاده از مدرسه با امکانات خوب آموزشی را لمس کنند.

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک مدرسه روستایی در گلند فخرآباد به همت خیرین ساخته شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان با بیان اینکه استفاده از خدمات آموزشی مناسب حق دانش‌آموزان است، گفت: به برکت دهه فجر مدرسه دو کلاسه تمام خیری هنرستان محمد رسول الله(ص) روستای گلند فخرآباد شهر گرگان تحویل دانش‌آموزان شد.

وحید فراهی با اشاره به اینکه این فضای آموزشی دو کلاسه با زیربنای ۱۰۸ مترمربع ساخته شده است، افزود: این مدرسه با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی با قدردانی از نگاه مهربانانه خیرین به سنگرهای علم و دانش گفت: خیرین نیک‌اندیش «غلامحسین کریمی‌نژاد» و «حمید جهانبخش» هزینه‌های احداث این مدرسه را بر عهده گرفتند و به دانش‌آموزان روستا هدیه کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ دانش‌آموز روستای گلند فخرآباد در کانکس درس می‌خواندند، توضیح داد: با افتتاح مدرسه جدید، دانش‌آموزان در یک فضای ایمن مشغول به تحصیل شدند.

روستای گلند فخر آباد در چهار کیلومتری شهر گرگان و در بخش مرکزی این شهرستان و در نزدیکی بیمارستان صیاد شیرازی واقع شده‌ است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.